niedziela, 5 października 2008

jesiennie








2 komentarze:

Anonimowy pisze...

very nice! hahahahaha

Steve (My Dog Ate Art) pisze...

Witaj Dzikuskus

Pozdrowienia z UK do Polski

Ciekawy blog - i bardzo silne fotografii

Dlaczego mam kontakt z tobą?

W nieco wyrywkowo aktem artystycznej interakcji Mam natkną się na Twoim blogu obok kopalni w tym dokładnie punkt w cyberprzestrzeni i czasu. Zajrzyj na mojego bloga - mam umieszczone na niej link do Twojej witryny pod hasłem "Mój Pies Blogi Ate" - zajrzyj .. Jeśli fantazyjny jest stałą częścią tego bloga tylko powiedzieć, tak i Ja umieścić na stałe łącza dla was na mojej stronie w "Mój pies ma jadłem te blogi i mówi Yum Yum" - muszę regularne odwiedzających z 37 krajów (i) .

W zamian wszystkie Chciałbym gdzieś jest link na swojej stronie.

Zajrzyj i zobacz co myślisz.

Na drodze - jeśli chcesz wydrukować wszelkich moich obrazów - Feel Free - niektóre są całkiem ładne (mam nadzieję) - wystarczy powiadomić swoich znajomych, gdzie je znaleźć - i pamiętam wiele z moich prac jest na sprzedaż.

Nadzieję, że znajdziesz mojej strony jak również interesujące

(Steve Clement-Large : My Dog Ate Art )